xSellco Yardım Masası eDesk'i Başlattı

26 Eylül 2018
E-ticaret platformu sağlayıcısı xSellco, çeşitli e-ticaret pazarları, alışveriş sepetleri ve sosyal kanallarla entegre olan ve çevrimiçi perakendecilerin müşteri destek stratejilerini ölçeklendirmelerine yardımcı olacak bir yardım masası olan eDesk'i başlattı.
Yeni yardım masasının yaptığı şeylerden biri, çevrimiçi perakendecilere mevcut ve geçmişteki işlemler hakkında bilgi sağlamaktır, böylece müşteri sorgularına daha iyi ve daha hızlı cevap verilebilmektedir. Desk şu anda; Amazon, eBay, Allegro, Walmart, Cdiscount, Fnac, Bonanza, Mirakl, PriceMinister, Magento, Shopify, WooCommerce, PrestaShop, Bigcommerce, Brightpearl, Channeladvisor , Linnworks, Skubana, Facebook ve Twitter vb. pazarlar, alışveriş sepetleri, yerine getirme ve envanter yazılımı ve sosyal kanallarla bütünleşmektedir.
 
Kaynak: ecommercenews.eu  web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı