2022 E-Ticaret Tahminleri Serisi: Değişim Amansız Yürüyüşüne Devam Ediyor

22 Aralık 2021

2021, e-ticaret için “kim bilir” yılı olabilir, ancak 2022 çok daha keskin bir odaklanma ve bilinçle geliyor. Pandeminin etkisi azalırken, insanların alışveriş ve teknoloji üzerindeki etkisi giderek daha belirgin hale geldi. Geçen yılda, hem e-ticaretin benimsenmesinde hem de tercihlerde büyük bir sıçrama gördük ve 2022 büyük ve yapısal değişikliklerin takip edileceği bir yıl gibi görünüyor.
 
Birkaç yıldır markalar, dünyanın dört bir yanındaki müşterilere ulaşmak için Amazon’un ve diğer pazar yerlerinin sofistike yapısından yararlanıyor. 2021’de, bu marka toplayıcı dalgası, birçoğunu yakalama ve birleştirme fırsatı gördü. Bağımsız kalanlar için, giderek olgunlaşan bir hizmet sağlayıcı sektörü, işlerini profesyonelleştirme ve büyümelerini hızlandırma yolları sağlıyor.
 
Basitçe söylemek gerekirse, 2021 küresel olarak e-ticaretin benimsenmesinde ve olgunlaşmasında inanılmaz adımlar attırdı. 2022 farklı olmayacak, bu nedenle markaların ve yatırımcıların ne kadar ileri gittiklerini değerlendirmeleri ve parlak bir çevrimiçi alışveriş geleceği için planlar yapmaya başlamaları iyi bir fikir. Eğer ayak uydurabiliyorsanız, e-ticaret dünyasında olmak için iyi bir zaman.
  
Kaynak: aithority.com
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü