ABD’de İşsizlik Artarken E-ticaret Girişimciliği Büyüyor

22 Nisan 2020

Amerika'da işsizlikte son zamanlarda yaşanan artış şaşırtıcı ve etkilenmeyen birkaç şirket var. E-ticaret alanındaki bazı markalar, karantinaya alınan tüketiciler daha fazla çevrimiçi harcama yapmaya devam ettiği için Black Friday'in yüksek seviyelerine benzer satışlar bildiriyor. Niş ürünler arasında egzersiz ekipmanı, mutfak gereçleri, atletizm ve sağlık takviyeleri bulunmaktadır.
 
Sourcify'ın kurucusu Nathan Resnick, insanlara kendi ürünlerini piyasaya sürme hakkında bilmeleri gereken her şeyi öğretmek için Ürün Tedarik Okulunu başlattı. Yakın zamanda yapılan bir e-posta görüşmesinde Resnick, Sourcify'ın kayıtlarda %30'luk bir artış yaşadığını ve yeni kullanıcılardan ihtiyacı olanlara yardım etmek için burs sağlandığını belirtti.

E-ticaret sektöründeki diğerleri ücretsiz denemeleri genişletiyor ve insanların çevrimiçi ürün satmayı öğrenmeleri için büyük indirimler sunuyor. Örnek olarak, yüz binlerce çevrimiçi mağazaya ev sahipliği yapan Shopify, kısa bir süre önce ücretsiz denemesini 30 günden 90 güne uzattı.

Bir diğer e-ticaret servis sağlayıcısı olan üçüncü taraf lojistik şirketi ShipBob, nakliye trendleri hakkında gerçek zamanlı veriler sağlıyor. Firmanın fulfillment merkezlerini kullanan e-ticaret şirketlerini kullanarak, hangilerinin trend olduğunu görmek için bu ürünleri kategorilere ayırmaları mümkün. Kendi e-ticaret işinizi kurma yolundaysanız, hangi kategoriye odaklanmanız gerektiğini analiz etmek için mevcut verilere bakmak önemlidir.
 
Kaynak: entrepreneur web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü