Çevrimiçi Satış Trendleri Canlandırdı

03 Mart 2021

En son karantina önlemleri, Ocak ayında çevrimiçi market satışlarını şimdiye kadarki en yüksek seviyelerine çıkardı ve Britanyalı tüketiciler, dört haftalık dönemde 1,4 milyar sterlinlik çevrimiçi market ürünleri harcaması yaptı. Nielsen'den alınan veriler, Ocak ayının dört haftasında üç Britanyalı haneden birinin (9,3 milyon)  çevrimiçi alışveriş yaptığını göstermektedir. Bu satışların neredeyse yarısı (4,1 milyon) yeni müşterilere yapıldı. Bu,  kayıtlardaki en yüksek yeni çevrimiçi alışveriş yapan kişi sayısıdır.

Nielsen'e göre, yeni çevrimiçi market alışverişi yapanlara yapılan satışlar, Ocak ayındaki toplam çevrimiçi harcamaya 770 milyon sterlin katkıda bulundu.  Kantar verileri ayrıca, geçen yıla göre vegan ürünler ve düşük alkollü ürünler -alkolsüz ürünlerin sırasıyla % 10 ve % 12 arttığını ortaya koydu.

Kaynak: scottishgrocer
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü