E-Ticaret İhracatçılar için Satışları Artırıyor

28 Ağustos 2023

Çinli markalar, popülerlik ve itibar kazanarak çevrimiçi işlere odaklanıyor.

Çinli üreticiler, giysilerden makine ekipmanlarına ve şarj ünitelerine kadar çok çeşitli ürünlerin küresel alıcılara ulaşmasına yardımcı olan sınır ötesi e-ticaret platformları aracılığıyla satışlarını artırmanın yeni bir yolunu buldu.

Şirketin başkanı Wang Chuanming, ürünlerinin dijital platformlar aracılığıyla ihracatının 2022’de 11 milyon yuan’ı (1,5 milyon dolar) aştığını ve çevrimiçi siparişlerin yaklaşık yüzde 80’inin Alibaba.com’dan yapıldığını söyledi.
 
Kaynak: chinadaily
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü