E-Ticaret, İtalya’da Son Altı Yılda Enflasyonu %5 Düşürdü

11 Temmuz 2023

Amazon ile işbirliği içinde yapılan bir Ambrosetti araştırması, İtalya’da e-ticaretin sosyo-ekonomik rolünü yeniden doğruluyor. Ambrosetti tarafından mart ayında yayınlanan bu çalışma, örnek bir ankete dayanmakta ve İtalyan vatandaşlarının e-ticaret ve yaşam maliyeti ile ilgili algılarını analiz etmektedir. Çalışma, enflasyonun çoğu İtalyan için bir numaralı sorun olduğunu göstermekte ve ankete katılan vatandaşların yaklaşık %90’ı satın alma güçlerinin geçen yıl içinde düştüğünü belirtmektedir. Araştırma, çevrimiçi ticaretin bu bağlamda oynadığı olumlu role de ışık tutmaktadır. Ankete katılanlara göre, e-ticaret, daha düşük fiyatlı ürünlere ve ürün çeşitliliğine erişimi kolaylaştırmaktadır.
 
Kaynak: aboutamazon
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü