Hindistan’da Efsane Cuma İndirimleri Sağlıklı Gıda, Güzellik ve Ev Kategorilerinde %27 Arttı

02 Aralık 2025

Hindistan'da Efsane Cuma satışları, sağlıklı gıda, güzellik, kişisel bakım ve ev ürünlerindeki güçlü performansın etkisiyle yıllık bazda %27 arttı. Bu büyüme, Hindistan'da küresel alışveriş etkinliğinin artan popülaritesini gözler önüne sererken, 3. Seviye şehirlerden gelen siparişlerdeki önemli artış, dijital benimseme ve satın alma gücünün arttığını gösteriyor. Hindistan e-ticaret etkinleştirme SaaS platformu Unicommerce'in analizine göre, sağlıklı gıda, güzellik, kişisel bakım ve ev ürünleri kategorilerinin etkisiyle Efsane Cuma satışları geçen yıla göre %27 arttı. Bu veriler, geleneksel olarak Şükran Günü sonrası tatil alışveriş sezonunun başlangıcını işaret eden ABD menşeli bu fenomenin hızla popülerlik kazandığı Hindistan'daki küresel perakende alışveriş etkinliğinin artan ivmesini vurguluyor.

Kaynak: The Economic Times
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü