Hindistan’ın E-Ticaret Penetrasyonu 2024’te % 11’e Çıkacak

29 Temmuz 2020

Goldman Sach’ın küresel e-ticaret pazarlarına yönelik incelemesine göre,.Hindistan’ın e-ticaret penetrasyonunun 2024 yılına kadar iki kattan fazla artması ve 2019'daki %4,.7’lik seviyesinden, yaklaşık %11’e çıkması, sektörün büyüklüğünün 99 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Firmanın, “Global Internet: e-ticaretin dik eğrisi” raporu, Hindistan'daki e-ticaret endüstrisinin gelecek dört yıldaki büyüme oranının ABD, İngiltere, Çin, Avrupa ve Brezilya.gibi gelişmiş ekonomilerinkini geçeceğini ortaya koyuyor. Raporda, “Hindistan e-ticaretinin 2024 yılına kadar 99 milyar dolara ulaşacağının tahmin edildiği, 2019-24 döneminde yıllık ortalama yüzde 27'lik bir büyümenin yaşanmasının beklendiği belirtiliyor. Bakkal ve moda/giyim kategorilerinin artan büyümenin ana itici güçleri olacağına dikkat çekiliyor.

Kaynak: The News Minute web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü