Hubbed, Üç Avustralyalıdan Birinin Çevrimiçi Alışverişlerini İade Ettiğini Söylüyor

27 Nisan 2021

Hubbed koli toplama ağına göre, son birkaç ay içinde internetten alışveriş yapan her üç Avustralyalıdan birden fazlası mallarını iade etti. Şirket, Avustralyalıların yüzde 98’inin çevrimiçi alışveriş yaptığını ve yüzde 36’sının çevrimiçi alışverişlerden ürün iade ettiğini tespit etti.

Müşterilere otomatik bir iade hizmeti sunmalarına yardımcı olmak için KOBİ perakendecilerine yönelik bir iade yönetimi platformu başlatan Hubbed, araştırmasının, genç alışveriş yapanların daha yaşlı müşterilere göre yaklaşık üç katı mal iade ettiğini ortaya çıkardığını söylüyor: 18-50 yaşın yüzde 48’i, 50 yaşın üzerinde alışveriş yapanların yüzde 18’i aldıkları ürünleri iade etti. NSW ve ACT'deki alışveriş yapanların, diğer eyaletlerdekilere göre Noel-Yeni Yıl döneminden sonra malları iade etme olasılığı daha yüksekti.

Hubbed CEO’su ve kurucusu David McLean, “İadelerin perakendeciler için ortak bir sorun olduğunu bilerek, süreci hem perakendeciler hem de müşteriler için basitleştiren, yönetimi kolay bir iade çözümü geliştirdik,” dedi. “Ayrıca, bir müşterinin iade rezervasyonu yaptığı andan, iadenin teslim noktasına ulaştığı ana kadar uçtan uca iade görünürlüğü sağlıyor.”

McLean, “Perakendecilerin müşteri kredilerini hizmetimiz aracılığıyla daha hızlı serbest bırakma yeteneği - iade politikaları izin veriyorsa - alıcı bağlılığını artırmaya da yardımcı olabilir. Daha hızlı geri ödemeler, müşterileri bir Hubbed perakendeci ortağından, diğerine göre daha fazla satın almaya motive edebilir,” dedi.

Kaynak: İnternetretailing
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü