Sosyal Ticaret Yükseliyor

11 Ocak 2022

Geçen yıl Hindistan'ın sosyal ticaret alanında bir hareketlilik yaşandı. Geleneksel e-ticaret platformları da bu harekete katıldı. Flipkart, video ve canlı ticaret yeteneklerini geliştirmek için kısa formatlı video uygulaması Moj ile bağlantı kurdu; Amazon Hindistan ve Chingari, Chingari platformunda alışveriş yapılabilir bir video özelliği geliştirmek için bir araya geldi. Ayrıca Myntra, Kasım 2021'de canlı ticarete girerek sosyal ticaret yatırımını artırdı.

2020 yılında Hindistan'daki sosyal ticaret endüstrisi 1,5-2 milyar dolar değerindeydi. 2021 tarihli Bain & Company raporuna göre, sektör %55-60'lık bir yıllık büyüme ile 2025'te 16-20 milyar dolara büyüme potansiyeline sahip.
 
Kaynak: financialexpress
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü