Swipbox Danimarka’da Gönderilerin (Parcel) Hacminin Arttığını Görüyor

22 Nisan 2020

Son zamanlarda, SwipBox, Danimarka'daki kendisine ait gönderi dolaplarının kullanımında önemli bir artış olduğunu görmektedir. Bu elbette Covid-19 tecridinden kaynaklanıyor. Gönderi dolabının ek bir yararlı özelliği, teslim alırken kullanıcıların kendi telefonlarından başka bir şeye dokunmasına gerek olmamasıdır. Covid-19'un patlak vermesi dünya çapında çevrimiçi alışverişin artmasına neden olmuştur. Salgın gönderi sektörünü ve tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını etkiledi. Örneğin, Danimarka'da gönderi dolapları giderek daha fazla kullanılmaktadır. SwipBox, bu İskandinav ülkesinde dışarıya yerleştirilmiş birçok gönderi dolabına sahip olup, bu durum mağazaların içindeki sıraları azaltarak, sosyal mesafenin korunmasını sağlamaktadır. Bu günlerde daha da kullanışlı olan bir şey bu dolapların bir ekran içermeyen tasarıma sahip olmasıdır. SwipBox sadece uygulama ile çalışıyor, bu yüzden kullanıcıların bir gönderiyi almak için kendi akıllı telefonlarından başka bir şeye dokunması gerekmiyor. SwipBox'a göre, Danimarka ağındaki gönderi dolapları aracılığıyla teslim edilen kolilerin yüzdesi, genellikle yılın en yoğun dönemi olan “Black Friday”i takip eden haftalardaki yüzdeyle aynı olmuştur.  
 
Kaynak: ecommercenews web sitesinden özetlenerek tercüme edilmiştir.
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları Genel Müdürlüğü