Yapay Zekanın E-Ticaret Sektörü Devrimi Üzerindeki Etkisini Keşfetmek

14 Ağustos 2023

Yapay zekânın e-ticaret üzerindeki etkisi, büyük miktarda veriyi analiz etme, tüketici davranışını tahmin etme ve süreçleri otomatikleştirme becerisiyle birlikte karmaşık bir yapıya sahiptir. Yapay zekâ, işletmelerin kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri sunmalarına, işlemleri kolaylaştırmalarına ve bilinçli kararlar vermelerine olanak tanıyor. Yapay zekanın e-ticarete entegrasyonu, geleneksel bir işlemsel modelden daha etkileşimli ve kişiselleştirilmiş bir yaklaşıma geçerek bir paradigma kayması yaratıyor.
  
Kaynak: fagenwasanni
Yayınlayan: T.C. Ticaret Bakanlığı, Ticaret Araştırmaları ve Risk Değerlendirme Genel Müdürlüğü