Azerbaycan'da “Start up” belgesinin verilmesi kuralları onaylandı

04 Şubat 2021

"Yenilikçi projelerin kamu için açık kaydının yapılması ve “Start up” belgesinin verilmesi kuralları”nın onaylanması hakkında Azerbaycan Cumhuriyeti Bakanlar Kurulu’nun 29 Ocak 2021 tarih ve 21 sayılı Kararına göre, yenilikçi projelerin kamu için açık kaydının yapılması ve oluşturulması Azerbaycan Cumhuriyeti Ulaştırma, İletişim ve Yüksek Teknolojiler Bakanlığı’na bağlı İnnovasyon Ajansı tarafından gerçekleştirilecektir.
 
Adıgeçen Bakanlığa bağlı İnnovasyon Ajansı;

  • Kaydedilmiş bilgilerin elektronik bilgi sisteminde genel kullanıma açık olarak yerleştirilmesini sağlar;
  • Projelerin kaydının yapılması ve kaydının iptal edilmesini elektronik ortamda düzenler ve yönetir;
  • Kayıt altına alınan başvuru sahiplerine “Start up” belgesi verir;
  • Kayıtta yer alan projeler hakkındaki bilgilerin arşivlenmesini ve tutulmasını organize eder;
  • Kayıt sisteminin dayanıklı, kesintisiz ve güvenli faaliyetini sağlar.


Kaynak: A.C. Bakanlar Kurulu
Yayımyalan: Bakü Ticaret Müşavirliği