Bulgaristan Reklam Piyasası
18 Eylül 20202018 yılında Bulgaristan reklam piyasası çift haneli bir büyüme kaydediyor. 2019 yılında ülkede reklama yapılan yatırımlar yıllık bazda % 12 artarak 415 milyon levaya ulaşıyor. Reklam yatırımlarının yarısı hala televizyon sektörüne gitmeye devam ediyor. Dijital medyaya giden reklam yatırımlarının artması bekleniyor.
Bulgaristan reklam sektörünün dağılımı:
2018 (milyon BGN) | 2019 (milyon BGN) | |
Televizyon | 240 | 260 |
Dijital Medya | 98 | 112 |
Basın | 13,8 | 13,6 |
Radyo | 19,6 | 20,3 |
Açık hava reklamı | 43 | 45 |
Kaynak: K Marketing Factbook
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği