Bulgaristan’da Lidl’ın Tüketicilere Sunduğu Ürün Yelpazesinin % 76’sı Kendi Markalarından Oluşuyor

28 Mayıs 2019

2018 yılında Lidl aracılığı ile çalışan Bulgar üreticilerinin ihracatı ikiye katlanarak 30 milyon levaya ulaşmış. Lidl Bulgaria İcra Müdürü Milena Dragiyska, 2018 yılında şirketin tüketicilere 2530 ürün sunduğunu (promosyon ürünleri ile birlikte 5000 civarında) ve bu ürünlerin % 76’sının kendi markalarından oluştuğunu açıkladı.
IPSOS tarafından yapılan araştırmaya göre süt, et, balık, bira ve dondurma ürün gruplarında Bulgar tüketicilerinin Lidl markaları ile ilgili sahip olduğu algı:

  • Tüketicilerin % 86’si Lidl’ın kendi markalarının lezzetini beğeniyor;
  • Tüketicilerin % 82’si Lidl’ın kendi markalarının kalitesini onaylıyor;
  • Tüketicilerin % 81’i Lidl’ın kendi markalarını yakınlarına önermeye yatkın;

Kaynak: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/05/13/3538350_sobstvenite_marki_na_lidl_sa_76_ot_vsichki_produkti/
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği