Bulgarların % 60’ı Haftada Birkaç Defa Fast Food Zincirlerinden Yemek Yiyor
17 Kasım 2020Bulgaristan Fas Food sektöründe reklam için en fazla bütçe ayıran şirket olarak Hesburger öne çıkıyor. Nielsen’in araştırmalarına göre Bulgarların sadece % 7’si hiçbir zaman Fast Food’tan yemek almazken, % 45’i Fast Food’ta haftada en az bir defa yemek yiyor, % 15’i ise ayda en az birkaç defa Fast Food lokantası ziyaret ediyor. Bulgarların Fast Food lokantalarını ziyaret etme nedenleri:
- Lezzetli yemekler: % 42;
- Hızlı hizmet: % 42;
- Ev ve iş yerine yakınlık: % 37;
- Ygun fiyatlar: % 25
- Aladin Foods, Mimas ve diğer döner kebap zincirleri: % 45;
- McDonald’s, KFC: % 25;
- Yerel Fast Food lokantaları: % 26
Kaynak: https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/11/11/4137913_60_ot_bulgarite_se_hraniat_v_zavedeniia_za_burzo/
Yayımlayan: Sofya Ticaret Müşavirliği