Kanadalıların Çoğu, Kanada Gelir İdaresi’nin Hizmetlerinden Şikayetçi

08 Ocak 2020

Financial Post Gazetesi kaynaklı, 3 Ocak 2020 tarihli haberde, Kanada Gelir İdaresi CRA’nın Kanadalıların müşteri memnuniyetini değerlendirmek üzere online bir anket yaptığı ve bu ankete katılanların yüzde 83’ünün CRA’den aldıkları hizmetin müşteri memnuniyetini karşılamadığını ifade ettikleri, memnuniyetsizliğini ifade eden bu kişilerin yüzde 84’ünün de CRA’nin hizmet kalitesini ‘kötü’ olarak nitelendirdikleri ifade edilmektedir. Ankete katılanların en çok şikâyet ettikleri konuların başında, telefonda uzun bekleme süreleri, çalışanların hizmet-odaklı olmayışı ve uzun başvuru değerlendirme süreleri sayılabilir.


Kaynak: https://business.financialpost.com/personal-finance/taxes/a-terrible-experience-the-cra-asked-canadians-to-assess-its-customer-service-and-they-didnt-hold-back
- Ottava Ticaret Müşavirliği