Türkmenistan'da Ayda Dört Ton HanCoffee Yerel Pazarda Satılıyor

25 Eylül 2019

HANCOFFEE, kapuçino, sütlü kahve ve 3'ü 1 arada kahve üretimi için çalışıyor.

Türkmenistan pazarlarının ve alışveriş merkezlerinin yerel ürünler ile doygunluğu nüfusun satın alma gücünü artırıyor. Bunun temel nedeni, yerel ürünlerin makul fiyatları ve ithal edilen ürünlerle kaliteli rekabet edebilmeleridir.
 
Türkmen girişimciler, iç piyasaya gıda endüstrisinin popüler ürünü olan kahveyi yerel markalarla tedarik ediyor. Yerel kahve markaları, nüfusun içme alışkanlıkları dikkate alınarak ve doğru piyasa analizlerine dayanarak yapılır.

Bu yılın Ağustos ayından bu yana Emeldar özel girişimi HANCOFFEE markası altında iç pazarda kahve ürünleri satıyor.

2014 yılında kurulan işletme başkanı Kakajan Chariyev, Business Turkmenistan ile yaptığı röportajda, şirketinin yerel piyasaya ayda 4 ton kahve ürünü tedarik ettiğini söyledi.

“İşletmenin yıllık üretim kapasitesi 185 ton kahve ürünüdür. Bu alandaki çalışmalarımızın temel hedeflerinden biri, ithalatçı ikame ürünlerin uygun fiyatlarla müşterilerimize dağıtılması ”dedi.

Görüşme sırasında “Emeldar kahve ürünleri yüksek kaliteli kahve çekirdeklerinden üretildi” dedi. “Bu faktör, HANCOFFEE kahve içeceklerinin ana özelliğidir.”

Şirket, ürünlerin kalitesini arttırmanın yanı sıra cappuccino, sütlü kahve ve 3'ü 1 arada kahve üretimi için çalışıyor.

Konuşma sırasında “İç pazardaki hedeflenen sonuçları elde ettikten sonra, ürünlerimizi BDT ülkelerine, komşu İran ve Afganistan'a ihraç etmeyi planlıyoruz” dedi.

Türkmenistan Sanayicileri ve Girişimcileri Birliğine üye olan Emeldar özel girişimi, inşaat, montaj ve onarım işleri, ticaret ve gıda üretimi gibi alanlarda faaliyet göstermektedir.

Kaynak: nCa News Bulletin